Питання відповідь
Під час роботи з магазином Ваші шини у наших клієнтів іноді виникають питання. У цьому розділі ми зібрали питання, що найчастіше зустрічаються, і спробуємо дати на них вичерпні відповіді.
Маркування "M+S" фактично означає "Бруд і сніг" (Mud & Snow). Всі зимові шини мають таке маркування, але не всі шини з таким маркуванням придатні для експлуатації в зимових умовах. Єдиним підтверджуючим знаком зимової шини є зображення сніжинки на тлі гори на її боковині, яке ще відоме як акронім 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). M+S зустрічається і на всесезонних шинах, а також деяких моделях літніх шин для позашляховиків. Маркування M+S на літніх шинах означає те, що дана модель є шиною підвищеної прохідності, допускається експлуатація на снігу, але при температурі нижче +7 C шина втрачає свої властивості.
Літні шини розраховані на експлуатацію при температурі навколишнього середовища вище +7°C, при нижчих температурах літні шини тверднуть і втрачають свою еластичність, що призводить до погіршення ходових характеристик. Зимові шини мають інший склад гумової суміші, який націлений на збереження еластичності при низьких температурах, що є гарантією Вашої безпеки. Як правило, протектор зимових шин має більш щільну насічку, підвищену ламелізацію та широкі дренажні канавки. Власники автомобілів з постійним повним приводом часто впевнені, що конструктивна особливість їхнього автомобіля покращує характеристики взимку і іноді нехтують переходом на зимові шини і продовжують їздити на літніх. Дійсно, повний привід здатний трохи покращити тягу на снігу, але при гальмуванні повнопривідний автомобіль веде себе абсолютно так само, як і монопривідний. Довжина гальмівної колії на літніх шинах у зимовий період у рази більша ніж на зимових. Крім того, експлуатація літніх шин при температурі повітря нижче 7 C часто призводить до появи "шишок" на боковині шини за рахунок зниженої еластичності. Рекомендуємо своєчасно переходити на зимові шини.